Reteam'i kullanan tüm kurumlar, tedarikçilerini de sisteme dahil edebilir ve onlarla etkilesim içine girebilir.

Olay Takibi

Karşılaşılan bir şikayet veya problemde, ilgili departmana yaşanılan sorunu panel üzerinden iletebilir ve çözüm süreci takip eidlebilir.

  • İlk olarak; müşteri yaşadığı problemi yazılı olarak veya fotoğrafını çekerek kayıt oluşturmalıdır.
  • Oluşturduğu çıktıyı, şikayetini iletmek istediği departmana panel üzerinden yollayabilir.
  • İlgili departman, sorunun çözümünü bulmakla yükümlü olur.
  • Değerlendirme ve araştırma sürecinin sonunda çözüm müşteriye iletilir.

Reteam Panelini 14 Gün Boyunca Ücretsiz Denemek İçin Tıklayın!

Kayıt Ol