Kurumunuzdaki tüm matbu (kağıt) evraklı süreçlerinizi dijital formlara taşıyabileceğiniz dilerseniz bunları koşullu onay mekanizması ile yönetebileceğiniz iş akış modülünden, kendi işlerinizi ve/veya projelerinizi planlayabileceğiniz aktivite ve görev yönetimi modülüne kadar daha bir çok özelliği içeren esnek uyarlanabilen web tabanlı ve mobil uyumlu bir no-code yazılım platformudur.
Reteam'i benzerlerinden farklılaştıran her türlü işe ve sektöre uyumlu hale getirmek için esneklik sağlayan özgün özelliğimizdir.
İşletme içerisindeki matbu iş süreçlerinizi dijital ortama aktarabilirsiniz. Sürükle-bırak özelliği ile dakikalar içerisinde formunuzu tasarlayabilirsiniz.
Formlarınızı departmanlar ya da kişiler arasında onaylı süreçlere bağlayabilirsiniz.
Saniyeler içerisinde yapılacakları planlayabilirsiniz, ekibinize görev atayabilirsiniz, aktivitenize dokumanlar ekleyebilir, statülerine göre yönetebilirsiniz. Aktive akışı sayesinde iletişim gücünüzü arttırabilirsiniz.
İçerik yönetim özelliğimiz ile aktivitelerinize, formlarınıza yüklediğiniz tüm içeriklerinizi (doküman, video vb.) yönetebilirsiniz. Bu bölümden doküman arşivleyebilirsiniz.
Müşterilerinizin, tedarikçilerinizin, paydaşlarınızın kartvizitlerini oluşturabilir ve pazarlama faaliyetleriniz için e-posta ve sms gönderimi vb. pazarlama aksiyonlarında bulunabilirsiniz.
Aktivite ve süreç yönetimini geliştirmek, verimlilik ve iletişimi arttırmak, iş takibi sağlamak isteyen tüm kurumların süreç takibini kolaylaştıran bir platformuz.
Sürekle bırak bileşenler ile iş akışlarınızı yönetebilirsiniz.
İhtiyaçlarınıza göre koşullar oluşturup süreçlerinizi kendinize göre tasarlayabilirsiniz.
Size en uygun paketi seçmek için tıklayınız detaylı inceleyiniz.